Een blijvend aandenken aan een bijzondere band met jouw dier.

Een tastbare herinnering aan je paard of pony. Laat iets moois ontstaan uit een dierbare relatie. Textielkunstenaar Marianne Kemp verwerkt het haar van de staart of manen in een uniek kunstwerk. Alle ontwerpen en kunstwerken zijn door Marianne met de hand gemaakt in haar atelier.

We bepalen samen wat het gaat worden. Bijvoorbeeld een 'embrasse' met porselein en leer, of een verfijnd weefwerk dat ook kan worden ingelijst. Het weefsel kan worden opgespannen op een houten frame of worden ingelijst achter glas, dan blijft het kunstwerkje stofvrij.
 
Mijn streven is om jullie speciale band in een uniek en zeer persoonlijk werk te vangen. Ook al heb je maar een paar haren van je geliefde paard of pony, ook daarmee kan ik een mooi weefwerkje voor je maken. 


Kijk voor meer inspiratie op mijn website www.mariannekemp.com
Of kom langs en laat je inspireren in mijn atelier. Daar komt het idee vanzelf.
Neem gerust vrijblijvend contact met me op voor meer informatie. 


t    06 15 25 48 40
e    info@mariannekemp.com